سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرآن و من
 
قالب وبلاگ
پیوندهای روزانه

سلام علیک

به تمام دوستانی که لطف می کنند و به بلاگ بیات شده ی من سر می زنند شرمنده ی همه ی شما عزیزان(به علت مشکلات فنی و غیر فنی نتوانستم بلاگم را به روز کنم ان شاء الله اگر خدا بخواهد و... چشم)

اما در مورد آن دسته از دوستان که درباره ی ارشد و دانشگاه ها وخصوصاً در بحث رشته های علوم قرآنی سوال دارند باید عرض کنم ،من اطلاعات جدیدی در این باره ندارم و هر چه که درباره ی منابع می دانستم بر روی بلاگ هست و در مورد ظرفیت ها و ... شرمنده ،زحمتش به عهده ی علاقه مندان که با مراجعه حضوری یا به سایت دانشگاه ها می توانند به جواب سوالاتشان برسند.

اما در مورد رشته هایی که فرد را عملاً با متن قرآن درگیر کند:اصولاً در آموزش قالب والگو آموزش داده می شود اما در حال حاضر به نظر بنده رشته ی تفسیر قرآن که دانشکده ی علوم قرآنی تهران و قم ارائه می دهند می تواند پاسخگوی شما باشد.

باز هم منتظر نظرات و گفتگوهای شما عزیزان هستم

ملتمس دعای خیر شما


[ سه شنبه 88/4/16 ] [ 3:31 عصر ] [ قهرمانی نیک ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 168705